.عدم تناسب فیلتر روغن با سایز مکش پمپ و یا کثیف بودن فیلتر.مسدود شدن پورت مکش
.شل بودن بدنه و پوسته پمپ . عدم آب بندی مناسب خط مکش پمپ که منجر به ورود هوا
به سیستم می شود . عدم آب بندی شیر و اتصالات مخزن تا ورودی پمپ و نفوذ هوا از آن نواحی به داخل پمپ . عدم تناسب و یکنواختی سایز لازم بین قطر شیلنگ و یا لوله از مخزن
تا قسمت مکش پمپ نسبت به قطر ورودی پمپ و لرزش پمپ . عدم هم محوری و یا در یک راستا نبودن شافت موتور (کالیبره نبودن کوپلینگ) . سردی بیش از حد روغن هیدرو لیک یا بالا بودن ویسکوزیته روغن . خرابی و مشکل داشتن کاسه نمد . از بی رفتن آب بندی قطعات
داخل پمپ و بروز نشتی داخل . استاندارد نبودن تانک روغن هیدرو لیک نسبت به دبی پمپ .کاهش سطح روغن در تانک (مخزن روغن)